RH ARKITEKTER SØGER REGNSKABSANSVARLIG, SOM SKAL INDGÅ I VORES ADMINISTRATION I TÆT SAMARBEJDE MED VORES CFO.

 

VI FORVENTER AF DIG

• Relevant uddannelse
• Minimum 3 års erfaring med bogføring og regnskab
• Superbruger i Excel og C5
• Erfaren bruger af Word og Outlook
• Kendskab til AutoPilot vil være en fordel, men er ikke et krav
• Du har solid erfaring med regnskabsområdet. Du trives godt i en dynamisk virksomhed og har en positiv indstilling til tingene. Du arbejder selvstændigt og struktureret.

 

Du er imødekommende og besidder gode samarbejdsevner, og du er klar til spidsbelastninger.

Du trives med at have en del selvstændige rutineopgaver i hverdagen og med løbende udadvendt og dialogskabende kontakt med kolleger og øvrige samarbejdspartnere.

Vi forestiller os, at du sidder i en stilling som bogholder eller regnskabsansvarlig i en mindre virksomhed.

 

ARBEJDSOPGAVER

• Ansvar for regnskab med reference til CFO
• Bogføring
• Debitorbogholderi
• Kreditorbogholderi
• Løbende fakturering
• Klargøre betalinger
• Månedsopgørelse af igangværende arbejder
• Lønbehandling
• Moms
• Månedsafstemninger
• Regnskab for kontorfællesskabet V74, herunder lejeopkrævning, frokost, flytteafregning, bogføring, kreditor- og debitorstyring, likviditetsstyring
• Rapportering til CFO
• Klargøring og rapportering til revisor
• Opgaverne udføres selvstændigt, men i tæt kontakt med CFO og andre medarbejdere hos RH ARKITEKTER.

 

OM OS

RH ARKITEKTER blev grundlagt i 2001, og virksomheden har speciale i Life science- og erhvervsløsninger. Vores kernekompetence er laboratorier, produktionsfaciliteter, uddannelsesinstitutioner og kontorer – vi dækker hele projektforløbet fra indledende bygherrerådgivning til design, projektering og udførelse.

 

RH ARKITEKTER består af ca. 20 arkitekter, konstruktører, visualiseringsspecialister, grafiske designere og administrativt personale. Vi har et fagligt inspirerende miljø med gode kollegaer og en uformel omgangstone.

 

RH ARKITEKTER er en del af kontorfællesskabet V74 der fungerer som rammerne for en række kreative virksomheder.

 

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Fuldtid – 37 timer. Løn i henhold til kvalifikationer. For den rette kandidat er vi villige til at yde en meget konkurrencedygtig løn.

 

TILTRÆDELSE
Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.

 

ANSØGNINSFRIST
Vi indkalder til løbende til samtaler. Send din ansøgning via nedenstående link. Ved spørgsmål: ring venligst til Henrik Meyer på 22 95 22 75.